Wij zoeken jou! Bekijk onze 3 vacatures
Great place to work

company story.

Jouw bedrijf of merk staat voor een nieuwe uitdaging. Welke kant willen jullie ermee op? Is dat ook waar jullie heen moeten? Hoe kijkt jullie klant naar jullie? En acteren jullie naar de wensen van de klant? Allemaal vragen die een antwoord nodig hebben om een zekere richting te bepalen.

Wij zijn meesters in het bedenken van creatieve campagnes en gave concepten om jouw merk, product of dienst bij de doelgroep krijgen, middels een goede en treffende company story.
Via de juiste middelen en kanalen, met de juiste tone-of-voice, én op het juiste moment.

Ontdek meer
Vrijblijvend advies?

Benieuwd welke company story wij bedenken bij jouw organisatie? Neem contact op en kom er achter. 

Good content isn’t about good storytelling. It’s about telling a true story well.

…want échte verhalen zijn en raken het hart van jouw doelgroep.

Een campagne zorgt voor een goede voorbereiding en voor een adequate aanpak. Een campagne staat en valt met een creatieve insteek en zorgvuldige strategie. Wij kijken naar wat nodig is om een campagne op te zetten. Denk aan de teksten, fotografie en andere zaken die voorbij komen. Qua marketing heeft een campagne verschillende uitingen nodig om te kunnen communiceren met de doelgroep(en). Denk aan een productverpakking, website, flyers, posters, commercials, social media etc. Wanneer dit goed wordt ingezet en de opvolging er naar is, zal de campagne doen waar het voor bedoeld is. 

Werkwijze

Hoe werkt dat precies, het opzetten van een company story & campagne?

Stap 1: wie ben jij?

Dit is de eerste stap naar succes!

Om hier achter te komen organiseren we samen met jullie een inspirerende brand-sessie. Tijdens deze sessie komen we, door middel van het plakken van post-its, uit op jullie sterke kanten, de bedreigingen, kansen en gevaren. We ontdekken samen wat jouw merk of bedrijf zo bijzonder maakt. Dit vorm het hart van van jouw company story. 

Wat kunnen wij nog meer doen? 
→︎ Huisstijl 
→︎ Brandbook 
→︎ Merkstrategie

Stap 2: waar sta jij?

De wereld verandert snel, en als bedrijf is het de kunst hier continu in mee te bewegen. Het is dus belangrijk om antwoord te kunnen geven op de vragen: wie je is de klant, wat vindt hij leuk, wat beweegt hem, hoe ziet zijn dagelijks leven eruit en welke middelen gebruiken zij om aan informatie te komen? Maar we kijken natuurlijk ook naar jouw (online) concurrentie. Deze informatie vormt de basis voor de doelgerichte communicatiestrategie. 

Wat doen wij o.a. om deze info te verzamelen?
→︎ Ontwikkelen van data driven persona's
→︎ Zoekwoordenonderzoek
→︎ Online concurrentieanalyse

Stap 3: de strategie

We weten nu wat jullie willen vertellen én wat de doelgroep wil horen. Tijd om deze twee te verbinden in de juiste marketing strategie met een onderscheidend concept. We nemen je mee in het campagne verhaal. Hoe zien we het totaalplaatje voor ons? Sluit ons plan aan bij jullie wens? Dan gaan we aan de slag met de uitwerking van de campagne. Welke media middelen zijn nodig? Denk aan website, social media uitingen, magazines, advertenties en (veel) meer.

Resultaten
Om het succes van jouw campagne te meten zijn er diverse meetmethodes beschikbaar. We helpen graag om deze zo effectief mogelijk in te richten, zodat je het succes van de campagne kunt terugzien in harde cijfers. Lees meer over online marketing

Let's go

Ben jij ook benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw bedrijf of twijfel je welke richting je moet kiezen om (verder) te groeien? Kom gewoon eens langs voor een vrijblijvende kennismaking. Onder het genot van een goede kop koffie vertellen we je meer over het proces en de resultaten.

“The customer rarely buys what the company thinks it is selling him”

…zorg dus dat je de sterke kanten van jouw bedrijf ziet vanuit het klantperspectief!

bellen is nog steeds sneller.
033 203 5151

Maar mailen mag ook: [email protected] of via bovenstaand formulier