Stap 1: wie ben jij?
Dit is de eerste stap naar succes!
Om hier achter te komen organiseren we samen met jullie een inspirerende brand-sessie. Tijdens deze sessie komen we, door middel van het plakken van post-its, uit op jullie sterke kanten, de bedreigingen, kansen en gevaren. We ontdekken samen wat jouw merk of bedrijf zo bijzonder maakt. Dit vorm het hart van van jouw company story.
Wat kunnen wij nog meer doen?
→︎ Huisstijl
→︎ Brandbook
→︎ Merkstrategie
Stap 2: waar sta jij?
De wereld verandert snel, en als bedrijf is het de kunst hier continu in mee te bewegen. Het is dus belangrijk om antwoord te kunnen geven op de vragen: wie je is de klant, wat vindt hij leuk, wat beweegt hem, hoe ziet zijn dagelijks leven eruit en welke middelen gebruiken zij om aan informatie te komen? Maar we kijken natuurlijk ook naar jouw (online) concurrentie. Deze informatie vormt de basis voor de doelgerichte communicatiestrategie.
Wat doen wij o.a. om deze info te verzamelen?
→︎ Ontwikkelen van data driven persona's
→︎ Zoekwoordenonderzoek
→︎ Online concurrentieanalyse
Stap 3: de strategie
We weten nu wat jullie willen vertellen én wat de doelgroep wil horen. Tijd om deze twee te verbinden in de juiste marketing strategie met een onderscheidend concept. We nemen je mee in het campagne verhaal. Hoe zien we het totaalplaatje voor ons? Sluit ons plan aan bij jullie wens? Dan gaan we aan de slag met de uitwerking van de campagne. Welke media middelen zijn nodig? Denk aan website, social media uitingen, magazines, advertenties en (veel) meer.
Resultaten
Om het succes van jouw campagne te meten zijn er diverse meetmethodes beschikbaar. We helpen graag om deze zo effectief mogelijk in te richten, zodat je het succes van de campagne kunt terugzien in harde cijfers. Lees meer over online marketing.