Hendriks Kampeerwereld

De reisgids van Kampeerwereld Hendriks is een eigen product met een eigen logo.

E-COMM
BRANDING
CONTENT

Hendriks Kampeerwereld

De reisgids van Kampeerwereld Hendriks is een eigen product met een eigen logo. Het logo is specifiek voor de reisgids gemaakt en er is bewust gekozen om alleen de achternaam te gebruiken. Kampeerwereld Hendriks is een gevestigde naam en een waar begrip in de regio als kampeerspecialist. Om de reisgids te onderscheiden en uit te laten springen is daarom alleen gekozen voor de achternaam. Het logo is direct herkenbaar en duidelijk door zijn eenvoud. Het is daarbij ook nog eens tijdloos en kan daarom jaarlijks worden gebruikt. De punt achter de naam wordt gebruikt als een statement en draagt bij aan de herkenbaarheid van de reisgids.

Naast de reisgids helpen wij Hendriks Kampeerwereld maandelijks met SEA en SEO. Benieuwd welke resultaten wij de afgelopen jaren samen behaald hebben? Bekijk de case

Eigentijds en avontuurlijk

Een eigentijds magazine met een avontuurlijke uitstraling, maar ook veel rust. Door bijvoorbeeld de productpagina’s op te zetten in een ‘blokken stramien’, oogt het geheel toch rustig. Elk product zijn eigen kader. De ‘Blogverhalen’ met relatief veel tekst, zijn in een opzet gemaakt met combinatie van tekst en beeld en veel wit. Hierdoor leest het fijn! Door de afwisseling van mooie eigen fotografie, artikelen/verhalen, relevante advertenties, infoblokjes van de kampeerspecialisten en productinformatie is dit een reisgids geworden die je hopelijk graag langer bewaart en inkijkt als je wat inspiratie nodig hebt voor je eigen avontuur!

magazine-kampeerwereld-hendriks
huisstijl-magazine-kampeerwereld-hendriks

Missie/doel

Het zomermagazine moet een uitstraling hebben die verschillende doelgroepen aanspreekt. Zowel de ervaren als oriënterende kampeerder, maar ook de avonturier! Kampeerwereld wil graag haar klanten van een goed advies voorzien en ze het liefst naar de winkel laten komen. Daar kunnen ze terecht voor deskundige hulp van de kampeerspecialisten.

“voor elk avontuur kun je terecht bij dé specialist.”

Kernwaarden Kampeerwereld Hendriks.

trending, imago, kampeergevoel, outdoor & vakantie

fotografie.

Er is gekozen voor stoere, avontuurlijke fotografie met een rauw randje! Geënt op outdoor; een weerspiegeling van het buitenleven. De fotografie in de reisgids vertelt het verhaal en laat het avontuur zien. Ondertussen maakt het een tour langs de producten en het  uitgebreide assortiment.

kampeerwereld_slider_case_3
kampeerwereld_slider_case_2
kampeerwereld_slider_case_4
kampeerwereld_slider_case_5
kampeerwereld_slider_case_1

Benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen?

Neem contact met ons op en ontdek het zelf.

Contact opnemen