Telstar beach

Een avontuurlijke online uitstraling waarbij beleving centraal staat

Websites
WEBSITE
Zoekmachine optimalisatie
SEO
Zoekmachine adverteren
Display

Bij Telstar Beach geniet je met uitzicht over het water van verse broodjes en salades, Telstars roemruchte sticky ribs, perfect gegrilde kip, vegan curry boordevol groente en de allerlekkerste huisgemaakte appeltaart. Altijd al op een board over het water willen knallen? Of kan je al surfen en wil je graag je techniek verbeteren? Dan moet je echt Telstar Beach eens bezoeken.

Bij Telstar Beach kunnen bezoekers lekker eten, feesten, surfen en nog veel meer. Naast de Beach club, heeft Telstar ook een webshop. Voorheen stonden de diensten van Telstar Beach samen met alle producten uit de webshop op één domein. Wij zijn voor Telstar Beach aan de slag gegaan met een eigen huisstijl en website waarbij de bezoekers het avontuur en de gezelligheid direct voelen. Lees hieronder hoe we dit hebben aangepakt en hoe we vervolgens de nieuwe Telstar Beach website online zijn gaan promoten.

activity & beachie.

Het nieuwe aangeleverde logo van Telstar Beach suggereert een ondergaande zon en laat daarbij een surfboard zien. Een perfecte mix van watersport en relaxen, het oogt aangenaam en gezellig. Er is gekozen voor een lettertype die past bij beide wensen.

lekker zomers.

Een eigentijdse website waarbij fotografie en film van belang zijn. Daarnaast is de website meertalig, dat zorgt voor een breder en toegankelijker publiek. Het is vooral geliefd bij onze Duitse buren die in grote getalen naar Strand Horst komen om te watersporten. Er is een mogelijkheid om rechtstreeks te reserveren via de website en we hebben een evenementenagenda op de voorpagina geplaatst wat meer publiek trekt.

Bekijk de website hier!

spread the word.

Naast het ontwikkelen van een meertalige website met een sportief en gezellig karakter, moet Telstar Beach natuurlijk ook actief onder de aandacht worden gebracht bij de doelgroep. Dit doen we dan ook via landelijke en regionale campagnes via Google Ads. Ook via social media verspreiden we mooie beelden en gave acties om meer bezoekers binnen te halen. Uiteraard helpen we Telstar Beach ook om zoveel mogelijk organische bezoekers op de website te krijgen. In het eerste jaar zagen we de organische zichtbaarheid met 13% stijgen.

website-wordpress-wauw-digital_agency-telstar-surf1641285323-1758x944

van een websitebezoeker een surfer maken.

Al dit verkeer op de website is natuurlijk fijn, maar de volgende uitdaging is het omtoveren van zoveel mogelijk websitebezoekers tot surfers. Om dit te realiseren werken we samen met collega’s bij Telstar Beach en de webdevelopers aan het conversiepercentage

Door de bezoekersstroom in een conversiefunnel te gieten, wordt inzichtelijk waar bezoekers op de site afhaken. Dit geeft een goed beeld welke processen of pagina’s op de website extra aandacht moeten krijgen. Door middel van recordings en heatmaps analyseren we het gedrag van bezoekers op deze pagina’s. Zo komen we tot hypotheses die we kunnen uitwerken in A/B testen. Het doel? Elke keer een kleine verhoging in het totale conversiepercentage en daarmee via de website steeds meer boekingen voor o.a. surflessen binnen halen. Door al deze inspanningen zien we in het eerste jaar van deze jonge website een stijging in het aantal geboekte surflessen ten opzichte van de oude site. Ook zien we de opbrengst vanuit deze surflessen groeien met 10% stijgen!

suplestelstarbeach1-1250x707

Meld je aan voor een online sparringsessie

Meld je aan via het formulier. Eén van onze collega's neemt contact met je op voor het plannen van de sessie!