solcon buitenaf

Een passende social media campagne

Social adverteren
SOCIAL

In een wildwest landschap van internetcowboys zet Solcon in 1996 de eerste stappen als een provider met een ander geluid. Niet om op te vallen, maar omdat zij oprecht geloofden (en nog steeds geloven) in een betere wereld! De missie was vanaf het begin ambitieus, maar kraakhelder: “Het voor iedereen beschikbaar maken van veiliger en beheersbaar internet”. Om dit voor elkaar te krijgen hebben zij zichzelf en het internetlandschap om ons heen continu opnieuw uitgevonden. Super trots zijn ze op het feit dat de Consumentenbond Solcon vier jaar op rij heeft uitgeroepen tot beste provider.

zakelijk & eigentijds.

Het logo van Solcon was al een bestaand logo en konden we volgens het huisstijl handboek doorvoeren in de social media campagne, die we voor hen hebben gemaakt. De kleuren van het logo zijn fris en stralen rust uit. Er is ruimte voor transparantie en is strak en helder. ‘Less is more!’.

eigentijdse look-and-feel.

Een innoverend concept dat werkt. Veel consumenten in het buitengebied hebben kennisgemaakt met Solcon en snel internet in het buitengebied. Met een eigentijdse look en feel ontwikkelden wij een landelijke social media campagne met als doel iedereen bekend te maken dat ook bij hen glasvezel mogelijk is.

solcon-social-uiting-wauw

missie.

Prospects in het buitengebied in heel Nederland triggeren om gebruik te maken van het supersnelle én stabiele Solcon Glasvezel Buitenaf.

oftewel

“Solcon buitenaf sluit je níet buiten..”

fotografie.

De sfeer van de beelden worden gekenmerkt door een typisch. Hollands landelijk karakter met veel groen/natuur en ‘echte mensen’. Door een plattelandse omgeving te laten zien, wordt de doelgroep (bewoners buitengebied) aangesproken.

Meld je aan voor een online sparringsessie

Meld je aan via het formulier. Eén van onze collega's neemt contact met je op voor het plannen van de sessie!

solcon-fotografie-links2x2x
solcon-fotografie-rechts2x2x-1
solcon-fotografie-large2x2x1648474430