Quo Vadis Rimpeler

Promoten van de wijk Rimpeler door middel van offline marketing

BRAND
CONTENT

Quo Vadis Rimpeler is actief in de branche projectontwikkeling. Net als de eerdere fases van de woonwijk Rimpeler, nemen ze ook ditmaal fase 4 voor hun rekening. Ze zorgen voor het promotiemateriaal van de nieuwbouwwijk, zoals brochures, bouwborden, rolbanners etc.

groen & sfeervol.

Het Rimpeler logo is een bestaand logo. Het logo heeft net als de wijk Rimpeler drie verschillende kenmerken, namelijk: het dorp, het erf en het park. Het logo werd al eerder gebruikt in voorgaande fases van Rimpeler en is daarom al bekend in Putten en omgeving.

het resultaat.

Op basis van de bestaande huisstijl in combinatie met veluwse elementen is er een fysiek magazine gemaakt. In dit magazine vind je informatie over de nieuw gebouwde huizen en krijg je een goede indruk van de plaats Putten. Deze veluwse stijl is doorgevoerd in andere communicatie uitingen als roll-up banners en bouwborden.

Contentmarketing-Magazine-WAUW
rimpeler-woning
rimpeler-banner

missie/doel.

Het doel was de nieuwe wijk Rimpeler in Putten te promoten. Rimpeler heeft een zeer gevarieerd aanbod en keuze uit verschillende woningtypes, oftewel voor ieder wat wils. Net als de uitstraling van deze woningen moest de brochure comfort, duurzaamheid en een moderne uitstraling krijgen.

“eigentijds en dorps in het groen.”

kernwaarden Quo Vadis Rimpeler.

woningen, Putten, verkoop, groen & duurzaam

fotografie.

De beelden die worden gebruikt in de brochures zijn 3D impressies, geen echte foto’s, de woningen moeten immers nog gebouwd worden. Aan de hand van de impressies krijgen geïnteresseerden een goed en compleet beeld over hoe de wijk en de woningen er van binnen en buiten uit komen te zien.

quo-vadis-rimpeler-wooninspiratie
quo-vadis-rimpeler-wijk

Meld je aan voor een online sparringsessie

Meld je aan via het formulier. Eén van onze collega's neemt contact met je op voor het plannen van de sessie!