Eén van onze klanten is NLZiet. Met NLZIET kun je online TV kijken waar en wanneer je maar wilt. Je kan live TV kijken, maar je kunt ook terug- en vooruitkijken. Voor NLZIET werkt WAUW samen met Mediabureau MediaReverse om de online én offline strategie tot een succes te maken!
Het vinden van de perfecte synergie tussen online en offline marketing om dit jaar een groei van zo’n 30% in vaste abonnees te realiseren. Een abonnee start met een proefperiode en niet alle proefabonnees worden vaste abonnees. Hierbij moet dus rekening gehouden worden met het afvallen van proefabonnees voordat ze vaste abonnee worden, maar ook met opzeggers van het vaste abonnement. Een leuke uitdaging dus!
Offline worden er TV en Radiocommercials ingezet, waarbij we online de boodschap ondersteunen en versterken. Voor NLZIET wordt een breed aantal kanalen ingezet, zo draaien er Display en Video campagnes via Google DV360, Facebook en Instagram. Daarnaast halen we zoveel mogelijk relevant verkeer naar de website door middel van Google Ads en Microsoft advertisement. Doorlopend werken we aan het verbeteren van de vindbaarheid en autoriteit van de website (SEO). En zijn we continu aan het A/B testen om de conversie te optimaliseren.
Neem contact met ons op en ontdek het zelf.
Neem contact op