Verjongen, vernieuwen en van deze tijd zijn. Dat waren de wensen van Lentink de Jonge. Meer van deze tijd. De accountantswereld staat bekend om zijn oubolligheid terwijl een kantoor als Lentink de Jonge juist heel vooruitstrevend is. Maar de oude uitstraling gaf dat niet weer. Dus aan ons de schone taak om hier naar te kijken.
Er is gekozen voor een typografisch logo. Hierdoor ontstaat een fris en neutraal beeldmerk. Het gebruik van onderkast letters in combinatie met het zwart zorgen voor een heldere en krachtige beeldtaal. Het &-beeldmerk symboliseert de persoonlijke relatie tussen klant en LDJ. Het “U en Wij” gevoel.
Accountants staan meestal niet bekend om hun vlotte imago… Dit geldt zeker niet voor Lentink De Jonge. Met de restyling van hun huisstijl hebben we een frisse stijl neergezet met krachtige kleuren en een duidelijk typografie. De kunst van het weglaten. Oftewel: geen poespas en veel wit zorgen voor een helder beeldtaal. Cyclaam als call to action kleur zorgt voor een pittige noot. Dit in combinatie met goede fotografie geeft dit gerenommeerde accountantskantoor het frisse imago waarmee ze de toekomst tegemoet kunnen kijken.
Meer zien? Bekijk de website!Ontdek wat WAUW voor jouw organisatie kan betekenen. Vul je gegevens in en één van onze collega's neemt contact met je op voor het plannen van een gesprek!