Wij zoeken jou! Bekijk onze 3 vacatures
Great place to work

Allinq

Een nieuwe website die naadloos aansluit op de huisstijl

Websites
WEBSITE

Allinq, connecting together! Bij Allinq willen ze goed werk leveren en staan ze voor 1 doel: continuïteit. Ze werken hard aan langdurige relaties met partners en blijven continu in beweging door het bedenken van slimme oplossingen voor zowel Allinq als hun partners. Samenwerken zit in hun genen en is vertaald naar 4 kernwaarden; kwaliteit, partner in business, betrouwbaar & innovatief.

vooruitstrevend & technisch.

Allinq heeft al een bestaand logo. Het is onze taak om het logo in zijn recht te laten uitkomen in de designs van de nieuwe website. Het logo bestaat uit verschillende onderdelen die ook los van elkaar gebruikt kunnen worden. Het toepassen van de pay-off is een optie en ook mogen de bollen zonder het logo geplaatst worden. Essentieel is dat we de elementen, denk aan het grid op de achtergrond, in zijn patroon laten en zodoende door voeren op de website.

online verbinden.

De doelstelling voor Allinq was het creëren van een sterke en eenduidige basis waarin alle expertises goed tot zijn recht komen. Voor ons een mooie uitdaging om de missie en visie ‘Samen verbinden. Nu morgen en daarna’ terug te laten komen. Dat is ook waarom wij hebben gekozen voor een opbeurende en aantrekkelijke beeldstijl waarin mensen worden afgebeeld in een eigentijdse werkomgeving i.c.m. een blauwe overlay in de huisstijl van Allinq. Bij de restyling van de website waren stijl technisch 2 dingen belangrijk. De grafische stijl hebben we extra pit gegeven door het subtiel terug laten komen van de bollen samen met de kenmerkende vlakken die altijd in een hoek van 10 graden geprojecteerd worden. Dit is gelukt al zeggen we het zelf. Verder werden we uitgedaagd om een interactief AIM model te creëren wat het telecomnetwerk en klant nog dichterbij elkaar brengt om zo het maximale uit telecomnetwerken te halen.

Bekijk de website hier!
allinq-case1
allinq-case-overzicht

missie.

Allinq met de kennis die ze in huis hebben de verbindende factor laten zijn met de bezoeker. Door middel van veel kennisoverdracht zo een brug slaan met de bezoeker op de website.

oftewel

“Connecting together.”

fotografie.

1-allinq-fotografie1
3-allinq-fotografie1
2-allinq-fotografie1

Meld je aan voor een online adviesgesprek

Ontdek wat WAUW voor jouw organisatie kan betekenen. Vul je gegevens in en één van onze collega's neemt contact met je op voor het plannen van een gesprek!

  •  Volledig vrijblijvend advies
  •  Concrete adviezen over jouw groeikansen  
  •  Meer dan 15 jaar ervaring
  •  Al meer dan 200+ bedrijven gingen je voor