Spectral

Een geautomatiseerd proces voor Spectral

App

de case

De wens van Spectral was het huidige proces, van order tot het leveren van een meubel, te automatiseren. Het aangepaste proces moet de klantbeleving nog beter maken, en de kans op menselijke fouten verkleinen. Voor Spectral was de doelstelling om de klantbeleving te verbeteren en ervoor te zorgen dat er efficienter gewerkt kon worden, middels een minder foutgevoelig proces. 

onze aanpak

Samen met de klant brachten we het proces in kaart  om te bepalen welke oplossing het beste zou aansluiten. Al snel kwamen we tot de conclusie dat dit een “custom made app” moest worden. Deze app heeft de naam “Spectral Portal” gekregen. In het portal moest de gehele flow van het proces gevisualiseerd en geautomatiseerd worden. 

Deze functionaliteiten biedt Spectral Portal:
✓ Beheren van orders;
✓ Koppelingen van de order met producten, relaties, documenten en betrokken personen (van verkoper tot monteur); 
✓ Slimme zoekfunctie;
✓ Mogelijkheid tot het versturen van geautomatiseerde en gepersonaliseerde e-mail;
✓ Inzicht en beheer van de bezorging- en montageplanning;
✓ Op locatie additionele informatie (zoals foto’s) aan de order kunnen toevoegen middels een app.

Naast dat de gegevens in het Spectral Portal staan, wordt Office 365 gebruikt als centraal punt voor de dataopslag.

Zoek jij net als Spectral een passende oplossing bij een probleem? WAUW kan helpen bij het bedenken en maken van verschillende oplossingen. Wil je meer weten of zou je in contact willen komen met onze specialisten?

Neem contact op!