Linfi is de specialist op het gebied van hoogwaardige elektrische vloerluiken voor luxe woningen. Ze maken zowel glazen- als verborgen vloerluiken, voor binnen en buiten. De vloerluiken zijn exclusief en worden op maat, met de hand, gemaakt. Hierdoor is het mogelijk het vloerluik volledig naar wens samen te stellen.
De wens van Linfi was om beter gevonden te worden in Google en hierdoor meer potentiele klanten te bereiken. Met deze uitdaging gingen wij aan de slag.
We hebben de doelstelling gerealiseerd met behulp van SEO en SEA. In een later stadium zijn we, om ook het conversiepercentage te verbeteren, aan de slag gegaan met CRO.
Gezamenlijk hebben we in een jaar tijd mooie resultaten behaald. De relevante zoektermen zijn in positie gestegen waardoor er een een organische groei heeft plaatsgevonden.
Concreet betekent dit:
We hebben SEO optimalisaties doorgevoerd op gebied van techniek, content en populariteit. Na het afronden van de zoektermen analyse zijn we o.a. aan de slag gegaan met contentoptimalisatie en ontwikkeling van blogs voor de off-site SEO.
Op het gebied van SEA hebben we diverse search campagnes opgezet. In de loop van het jaar werden deze doorlopend geoptimaliseerd en bijgestuurd op basis van de eerder behaalde resultaten.
Om de conversie te verhogen, en de doelgroep meer relevante informatie te bieden, zijn diverse landingspagina’s ontwikkeld.