
We helpen je graag verder!
Vul svp het formulier in en wij nemen binnen 48 uur contact met je op.
We snappen het helemaal: SEO roept vaak vragen op. Logisch ook, want het blijft een vak apart. Daarom hebben we de meest gestelde vragen uit al die jaren voor je verzameld én beantwoord. Scheelt jou weer zoekwerk. Klaar om samen de antwoorden door te nemen?
Google wordt elke dag een stukje slimmer en benadert je website inmiddels meer als een menselijke gebruiker dan als computer. Jouw website moet daarom een genot zijn om te gebruiken. Teksten moeten relevant en waardevol zijn voor de bezoekers. En je moet kwalitatieve links verdienen van andere websites. Met de juiste SEO-aanpak zorgen wij ervoor dat jouw business gevonden wordt. Een succesvolle aanpak van SEO rust op de volgende vier pijlers:
De exacte investering in SEO verschilt natuurlijk per doelstelling en organisatie, maar we kunnen wel wat meer vertellen over het prijsmodel dat we hanteren.
Doorgaans zijn er eenmalige en maandelijkse werkzaamheden van toepassing wanneer we aan de slag gaan met jouw SEO. Bij de eenmalige werkzaamheden kan je denken aan:
Daarnaast is er sprake van een maandelijks abonnement. De maandelijkse werkzaamheden zijn afhankelijk van de prioriteiten die wij hebben opgesteld in de SEO-analyse, en de verwachte impact die deze werkzaamheden zullen hebben.
Zoals eerder vermeld is SEO een ‘spel’ van de lange adem. Resultaten zijn doorgaans pas na enkele maanden zichtbaar. Dit maakt SEO een waardevolle investering waar je op de lange termijn volop van profiteert! Hoe langer er wordt gewerkt aan de organische vindbaarheid van je website hoe meer resultaat het zal opleveren. In tegenstelling tot betaalde advertenties werk je aan de daadwerkelijke groei en zichtbaarheid van je website voor de lange termijn.
Er zijn diverse factoren die een rol spelen bij het inschatten van de potentiële impact van SEO op jouw organisatie. De belangrijkste factoren zetten we hier voor je op een rijtje: