Contact

display adverteren.

Een beeld zegt meer dan duizend woorden… Daarom is display advertising zo’n krachtige adverteermogelijkheid. In elke fase van de customer journey is display advertising waardevol. Zo kan het helpen om klanten kennis te laten maken met jouw merk. Maar het kan jouw klanten ook doen beslissing jouw product of dienst aan te schaffen. De marketeers van WAUW zetten hun ervaring en kennis graag in om samen met jou op zoek te gaan naar de display advertising die past bij jouw marketing strategie. 

kom kennismaken

De voordelen van display advertising

Display adverteren ondersteunt en versterkt branding en conversie. De grootste voordelen van display adverteren op een rijtje: 

  • Het creëren van naamsbekendheid
  • Je doelgroep is gericht te bereiken > hoge relevantie
  • Campagnes zijn te sturen op resultaat: verkeer of conversie
  • Veel targeting mogelijkheden
  • Je behoudt controle over de kosten
  • Targeten op bezoekers die eerder op je site zijn geweest, is mogelijk

Display, zichtbaar op de billboards van het internet

Display adverteren is dé manier voor het effectief verspreiden van online banners. In de basis werkt dit hetzelfde als zoekmachine adverteren waarbij er betaald wordt voor iedere klik op een advertentie. Bij display adverteren is het ook mogelijk om per 1000 impressies af te rekenen. Het grote voordeel van display advertising is het visueel maken van de advertenties. Eventueel zelfs met een video via bijvoorbeeld Youtube.

Met display adverteren overrulen we de traditionele billboards. Door je display ad de juiste link mee te geven, landt de bezoeker precies waar wij ze op je website willen hebben. Zo bouwen onze marketeers en jij samen aan jouw merk en genereren we meer, relevant verkeer naar je website.

Waarom display adverteren?

Met display adverteren bereik je gericht een groot publiek. Dit maakt deze vorm van online marketing erg geschikt voor het creëren van naamsbekendheid. Door je logo of naam te verwerken in de afbeeldingen koppelt een potentiële klant je merk automatisch aan het product of de dienst van de advertentie. Display adverteren versterkt jouw brand; de bekendheid van jouw merk en de loyaliteit van de klant aan jouw merk. Je advertenties kunnen worden getoond aan een specifiek geselecteerde groep mensen.  Denk aan kenmerken als regio, leeftijd en intentie. De specialisten van WAUW kijken samen met jou welke doelgroep aangesproken moet worden. 

Display retargeting voor meer conversies

Het genereren van conversie zit in de kracht van herhaling. Weinig klanten besluiten direct over te gaan tot een aankoop. Pas na verschillende contactmomenten komt de klant in de laatste fase van zijn aankoopbeslissingsproces en gaat over tot investeren. 

Re-targeting is één van de mogelijkheden van display adverteren. Je kunt banners laten zien aan potentiële klanten die al eerder op jouw site geweest zijn. Dit zijn mensen die de branding fase al voorbij zijn, ze kennen je merk. Je kunt met hen werken naar de aankoop van jouw product of dienst. Hierbij geldt een dunne lijn tussen gebrekkig en geniaal. Dit heeft alles te maken met relevantie en de regelmaat van vertoningen. De marketeers van WAUW zetten hun expertise en ervaring op dit gebied graag in. Zo gaan we samen voor ‘geniaal’ en maken we een succes van jouw campagne!

Display advertising uitbesteden

WAUW is als marketingbureau 'Google Partner' en onze specialisten zijn gecertificeerd om jouw campagnes optimaal te verspreiden via het display netwerk van Google. Wil jij het maximale halen uit de mogelijkheden van display advertising? En wil je samen met de marketeers van WAUW, uit Amersfoort en Harderwijk, jouw potentiele klanten online optimaal bereiken? Neem contact met ons op. 

Neem contact met ons op