Contact

data & analytics.

In digital marketing is -in onze ogen- data hét vertrekpunt. Onze marketeers maken keuzes en rapporteren op basis van data. Maandelijks delen wij een dashboard met onze klanten. Eén met inzicht in de resultaten en de doelen die we samen bespreken.  Maar ook eenmalige analyses van beschikbare data kan van enorme waarde zijn! 

Lees meer over data & analytics
Vrijblijvend advies

Wil je meer weten wat data & analytics voor jouw bedrijf kan betekenen? We bespreken graag de mogelijkheden.

De voordelen van data

Dat wij niet zonder data kunnen, en willen, moge duidelijk zijn. De voordelen die data voor jouw website en jouw marketingstrategie hebben, zetten we op een rij: 

  • Het geeft meer grip op je gehele online bedrijfsvoering
  • Het helpt te investeren in effectieve optimalisaties
  • Je kunt gegronde keuzes maken

Data: het nieuwe goud

Inzicht is de sleutel tot succes. Met inzicht in je doelgroep, target je de juiste mensen en weet je hoe zij zich gedragen. Met inzicht in de concurrentie, kun je ervoor zorgen dat je hen altijd een stap voor bent. Zo kunnen we nog wel even doorgaan. 

Naast inzicht in het gedrag van anderen, vinden wij vooral jouw cijfers heel belangrijk. Het naleven van een doel en het vieren van successen zijn voor jouw bedrijf heel waardevol. Het geeft jou inzicht in kansen, welke je eerder misschien nog niet had gezien. Daarnaast kun je zien wat mogelijke valkuilen zijn zodat we daar, samen met jou, tijdig op in kunnen spelen dankzij data. 

Meten is weten, gissen is missen

Ons werk doen op basis van data, daar worden we blij van. De werkzaamheden die we oppakken en de keuzes die we maken willen we hard kunnen maken. Dit kan alleen door te meten. Het meetbaar maken van gestelde doelen is de basis voor het kunnen geven van juiste adviezen. Om deze metingen te doen gebruiken wij verschillende tools: 

  • Google Analytics
  • Google Tag Manager
  • SEMrush
  • Moz
  • Hotjar
  • Google Optimize
  • Datatrics
  • AdCalls
  • Leadinfo
  • Hubspot

Wij helpen je graag om jouw doelen meetbaar te maken en data op de juiste manier in te zetten.