display-adverteren floating-mockup

Het ABC voor effectieve visuele reclame

Gepubliceerd op 30-11-2017

Breng de gewenste boodschap over

Even een berichtje of fotootje plaatsen op Facebook is appeltje eitje. Maar hoe brengt u nou echt goed de boodschap onder de aandacht van de doelgroep? Online advertenties kunnen hier een belangrijke rol in spelen. Display adverteren via Google AdWords of adverteren via social media kanalen als Facebook en Instagram zijn dé platformen om een visuele boodschap over te brengen en meer bereik en naamsbekendheid te creëren voor uw bedrijf.

Onze specialisten gaan wekelijks aan de slag voor vele vooruitstrevende bedrijven uit diverse branches.

In de beginfase, maar ook tijdens evaluatiemomenten nemen we het gehele online marketing plan goed onder de loep.

Eén van de onderdelen voor het creëren van naamsbekendheid en het uitzetten van de strategie is het Facebook adverteren en de inzet van display-advertenties. Wij richten de gehele campagne in en blijven deze vervolgens optimaliseren. De afbeeldingen in advertenties worden afhankelijk van de wensen van de klant ontwikkeld of direct aangeleverd. Dit gaat niet altijd zonder slag of stoot. Wij hanteren namelijk strenge eisen aan de inhoud en kwaliteit van de banners. Want al is de advertentie nog zo goed getarget, het beeld moet uiteindelijk conversies opleveren.

“Beeld zegt meer dan 1.000 woorden”

Enerzijds kan de advertentie gericht zijn op het aanspreken van de doelgroep zodat het merk top-of-mind-awareness creëert bij de doelgroep of dat zij direct al verleidt tot het doen van een bepaalde actie.

ABC visuele advertenties

In het ABC van effectieve visuele advertenties deelt Bannersnack de belangrijkste ingrediënten.

Meer weten over het adverteren via Display-advertenties of Facebook? Neem gerust contact met ons op. 

Neem contact op